Dierenarts Veenendaal

[ sitemap ] [ Terug naar begin ] [ index.html ]

Dierenarts Veenendaal - topzorg voor uw huisdier

Dierenarts Veenendaal: Van Chihuahua tot Duitse Dog.

Dierenarts Veenendaal: Grote honden hebben andere gezondheidsproblemen dan kleine honden.
Ieder ras kent zijn eigen problemen.

Dierenarts Veenendaal: Iedere hond heeft zijn eigen karakter en toont daardoor zijn ziekteverschijnselen anders.

dierenarts Veenendaal

Dierenarts Veenendaal: De ene hond piept als je met één vinger naar hem wijst. De andere hond houdt zich bij ernstige pijn zo stoer dat hij geen kik geeft.

Dierenarts Veenendaal:: Een hond kan niet praten. Wij praten met u en kijken naar de hond. Kijken doen wij met de ogen, met de handen en zelfs met onze neus.

Hiervoor worden de meest gunstige omstandigheden gecreëerd, rust in de spreekkamer, een assistente om de hond vast te houden, goede belichting, het juiste instrumentarium en natuurlijk tijd voor u en voor de hond.

Dierenarts Veenendaal En als het nodig is kijken wij verder. We hebben de mogelijkheden om verder onderzoek te doen, zoals het maken van röntgenfoto’s, echo, bloedonderzoek, bloeddrukmeting en hartfilmpjes. Dierenarts Veenendaal

Dierenarts Veenendaal: Een kat is geen kleine hond. De benadering, de medicatie, het voorkomen van ziekten alles is anders dan bij andere diersoorten en heeft een eigen aanpak nodig.

Dierenarts-veenendaal voor de beste verzorging van uw viervoeter

Dierenarts Veenendaal Visite Hiervoor worden de meest gunstige omstandigheden gecreëerd, rust in de spreekkamer, een assistente om de kat vast te houden, goede belichting, het juiste instrumentarium en natuurlijk tijd voor u en voor de kat.

[ sitemap ]
Dierenziekenhuis Veenendaal